_Gubo yaa benim vajinusmus geçmişim var ilk doğum da maalesef çatı muayenesinde zorlandım o halde normal doğum denediler ama ben yapamadım 12 saat sancı çektim ama yapamadım bir türlü mecbur sezeryana aldılar. O yüzden şuan tedirginim tekrar aynı şeyleri yasicam diye ben yapmazlar diyordum biraz içim rahattı bu konuda ama şuan korkmaya başladım 😢 2018 de doğum yaptım doğumdan sonra tekrar vajinusmusla uğraştım 4 yılımı aldı maalesef. Maddi imkanlardan dolayı şuan özele de gidemiyorum doktorlar anlayışsız oluyor bu vajinusmus konusunda. Ben ilk doğum sezeryan oldu bunda da sezeryan olacağı icin çatı muayenesi yapılmaz diye rahattım açıkçası inşallah yapılmaz 😥