Rbyglc neden ki.
Bende his düşünmüyorum biliyor musun ? Olacak bir şekilde. Allah ne yazdıysa o olacak.
Terslik olacaksa normalde de olur sezeryanda da.
Allah'a bıraktım işi yani resmen içim çok ferah 🙄
Yani sezeryan günü belşiyken şak diye normal doğuran da var.
Normal düşünüp bir anda sezeryana girende.
Ne biliyim.