neslim1995 ya diğer yorumları okuyorum herkes felaketi çağırmış herkesin teyzesi,yengesi,halasıyla bir anısı olmuş. Bu durumların hepsi internette de yazıyor.20 .haftadan sonra çoğu gebenin duyduğu durum bu.Git kardeşim iyi bir doktor bul muayene ol bol bol dinlen, millete kalsa ben işi falan bırakıyordum. Hamilelikte de kimsenin anısını dinleme sana tavsiyem.ben iki bebek kaybettim bu üçüncü az bilgi mutluluk getiriyor.