TubaGokhan aaaa ben de karpel tünel oldum 😀 dahiliye atel verdi medikalden ücretli aldım. Gece takıyorum. Daha çok sol elim kötü. Şeker var tansiyon da bu aralar çıkmaya başladı. Bi de sabah uyanamama akşam da aşırı halsizlik…… 36ya girdik biz de. Allahım sağ salim kavuştursa 😞 kötü değil güzel şeyler olsun gülelim inşallah