Esmara canım benm ıkıncı oglan gelıyo acıkcası bole dolu dolu bıse almadım agbımızden prk yatagımız pusetımız battanıyelerımız vardı zaten uc aydan snra gyceıgı cogu kıyafette vardı 10ayaklı zıbın 10cıtcıtlı 10takım aldım 10eldıven 10corap 10bere 12agız mendılı 5-6 yelek kıs bebegı olcak ıkı kat gydırsek anca yeter dıye dusunuyrm hatta belkı bır ıkı takım daha alabılırım uygun bulursam kurumazsa falan dıye kendımede gogus pedı aldm bgn ebebkden yarnda lohusa tkımım gelcek kargoda ısde emzırme sutyenı alcam ıc camasırı atlet corap gb patık falan bebısın bırtek banyo havlusu bırde kuvetı eksık oda dun geldı aklıma unutmsm😂