E011023 yeni-annelik geçmiş olsun.Ben de merak ettim doktor neye dayanarak dış gebelik dedi.Alttan mi muayene etti kese rahim dışında mi oluşmuş??
Busraltn Rezan_korkmaz ne kadar süre korundunuz? Bende şuan bekliyorum da 3 hafta oldu doktora 3 hafta sonra gideceğim
Rezan_korkmaz Busraltn ilk beş ay korundum işte beş aydan sonra gebe kaldım doktor kontrolünde kaldım ama sürekli gidiyordum
Rezan_korkmaz Busraltn evet canım normal yola oldu şimdi 20 haftalık hamileyim oğluma iki defa normal yolla kaldım sıkıntı olmadı
Busraltn Rezan_korkmaz inşallah banada nasip olur 🙏🏼 sizde sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah 👼🏼