Lavinia96 inşallah senin gibi rahatlıkla biter benimde bu kötü serüvenim, psikolojim bozuldu artık iğne yapıldığı gün 850olmjstu katlanarak arttı bir haftada kasığımda şişlik var hafif gözüm korkuyor inşallah kazasız belasız biter, sanada çok geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın sağlıkla bir minnoş al kucağına insallah