Edadan evet doktoruma çok güveniyorum açıkçası ssvd düşünmemde ki en temel unsur kendisi :) Her doğumun kendi içinde riskleri var sezeryanda da bu riskler ortaya çıkabilir vajinal doğumda da. Riskler ön görülebildiği sürece neden denemeyelim şartlarımız da uygunsa normal olsun ben böyle düşünüyorum tabi ki olmadığı takdirde yine sezeryan olurum ama çok inanıyorum ssvd yapabileceğime inşallah hepimiz için gönlümüzce olsun sağlıcakla kavuşalım ♥️♥️