Tam bir saatte odama getirildim. Benimki biraz zor olmuş doktorum öyle dedi. Rahim ağzın çok minikti dikişi atarken çok zorlandım dedi. Bir gece yatış verdi. Ameliyattan 5 saat sonra yürüttüler beni. Sondayida ozaman çektiler. Ertesi gün taburcu oldum gece boyu sürekli tansiyon kontrol ettiler ağrım varmı diye sordular. Antibiyotik verdiler damardan. Ameliyattan çikinca bide kalçadan iğne yaptılar.