Berraaak sadece çikolata da değil bu kadar dikkat etmek gerekiyorsa dışarıdan paketli paketsiz gıda tüketilmemeli, şarküterilerden peynir yoğurt alınmamalı, restorana oturup yemek yememeli sonuçta nasıl hangi hijyende yapılıyor bilmiyoruz 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Sakınan göze çöp batar tabiki hepimiz dikkat ediyoruz sonuçta can taşıyoruz ama hayatım gerçekleri de ortada😂😂