sl_bcx Kızlar her çikolatayı yiyorum yani çok abartmadan canım isteyince ama ama Toblero çikolatası aseriyorum resmen ama içindekilerde yumurta akı yazıyor çiğ midir ? Bakteri açısından soruyorum yiyen var mı aranızda 🧐
Lumlum sl_bcx hamilelikte çikolata yemek sorun olmuyor bildiğim kadarıyla ama bu yumurta olayını bilmiyorum:(
sl_bcx Pamuk ne yazık ki değil 😂 ciddiyim içinde yazıyor ama napabilirim içim rahat şekilde yemek için buraya sormam lazımdı mayonez gibi düşünün içinde çiğ yumurta var bunda da yumurta akı yazınca bi durdum 😂
Busraakay_26 sl_bcx sakınan göze çöp batar ablam kasma kendini bu kadar hamilelik bir dönem ve onun tadını çıkar
sl_bcx Busraakay_26 haklısınız ama mayonez bile yasak çiğ olduğu için çikolatada görünce insan bi geri çekiliyor
sl_bcx Pamuk mayonez miiiii 😂 asla yemiyorum çiğ olduğu için bakteriden ötürü bir ara dışarda dönerin içine mayonez koymuslar diye yemedim 🫣
ASE6154 Pamuk zaten çoğu marka pastörize yumurta kullanıyor mayonezde ben bimden alıyorum yiyorum 🤷♀️ sl_bcx
Azra8Engin sl_bcx doktorlar bebeği uygun pozisyonda görmeyince çık bi çikolata ye gel diyor ya 😁 bu kadar sakınmayın Allah muhafaza..
Nur5516 sl_bcx geçenlerde bu Çikolatayla alakalı toplatma kararı çıkmıştı içerisinde bi bakteri bulunmuş sanırım resmi bi sayfada gördüm bi araştırın isterseniz
sl_bcx ASE6154 hamile misiniz peki ? Mayonezi bir türlü ben yiyemedim ya korkudan ama aşırı canım istiyor 😏
ASE6154 sl_bcx evet 20 haftalık, ilk gebeliğimde çok dikkqt ettim herşeye ama bunda kesinlikle yenmemesi gerek denilenler hariç (midye gibi) herşeyi canım istedikçe tadıyorum sadece az yiyorum o kadar
elmaelmaelma Valla normalde çikolatadan bişey olmaz derdim ama son zamanlarda toblerone ile ilgili haberler çıktı, içinde yabancı madde tespit edildi toplatılıyor gibi bişeydi. O yüzden isterseniz başka bi marka bakın
Aysegul166 sl_bcx tableron çikolatalarin içinden plastik çıktığı için geri çekiyorlar marketlerden yavaş yavaş bilgin olsun