Ebrarabla_06 ya ayıp söylemesi ne yırtık yüzsüz insanlar var cidden neden karisiyorsunuz dün benim kaynana da rüyamda gördüm bir oğlun oluyordu rüyamda da adı kocasının adı ve yanına yakistirdigi bir isim hi dedim siz bu kadar uyaniksiniz ya bundan sonra kim çocuk dogurursa dogursun hepsi kız olur dedim olsun n’olacak ki diyor olursa da karismasaniz keşke dedim 😁bide yakistirmiyorlar hiçbir şeyi mesela rüyamda çok zayıftı celimsizdi kafası küçüktü filan dedi dedim siz aynisini kızımda da söylemiştiniz benim digerim Kübra
Kübra ney ki doğuracağı çocukta o olsun 2 kilo doğsa şükür edeceğiz dediler kilom 46 diye böyle yaptılar kızım 3 buçuk kilo üstü dpgdu hepsi şok oldu yine aynı şeyi yapıyorlar dedim yakistirmiyorsunuz Allah veriyor kızımda da yaptınız tombul çocuk olunca saklamaya başladınız dedim çok fenalar ya Allah bunlardan uzak etsin bizi dış parazitler😁evet doğru okul zamanında neyle karsilacak belli değil elbette bulursunuz belki daha doğuma çok 🥰🤗