Busra_27_34_ Ebrarabla_06 salı günü gideceğiz inşaallah 😁 götünü dönmezse bu sefer 😁öğreniriz inşaallah
Ebrarabla_06 Busra_27_34_ Aaaaa annesi şimdiden orasını gösteriyor ki ne kadar güzel olduğunu gör diye 😅 öğrenince mutlaka yaz bana
gulayy0909 Gunes99 Mrb bende didim de yaşıyorum hala doktor seçemedim siz hangi doktora gidiyorsunuz ve önereceğiniz bir doktor var mı
Gunes99 gulayy0909 merhaba ben aydın merkez deyim didimi hiç bilmiyorum doktor olarak merkez de soruyorsanız esma doğan a gidiyorum çok memnunum çok iyi bir doktor ☺️
Busra_27_34_ Ebrarabla_06 eminim öyledir doğunca bol bol isiririm 😁😁 inşaallah yazarım inşaallah dediğin doğrudur ya 😁doktor kıza benzettim ama emin de olamadım dedi 🥲😁😁
sevalciftci Ebrarabla_06 doktorumda 16+4 te kız demişti kesinmi dedim evet dedi 18+5 tr gittim yine kız dedi daha değişme ihtimali varmı acaba ya hazırlık yapicam yavaş yavaş
Ebrarabla_06 sevalciftci Eğer doktoruna güveniyorsan canım başla Ama tam kesin olması için detaylı ultrasonu bekle kesin sonuç detaylı ultrasondadır
Ebrarabla_06 Busra_27_34_ bol bol ısıramazsın ki annesi🤭 kıyamıyor ki insan onlara 😂 inşallah canım benim doğru çıkar sende sağlıkla kucağına alırsın 😍❤