Size nacizane fikrimi söylüyorum eğer eşinizi sevmiyorsanız çocuğunuz yoksa ayrılın kendinizi yıpratmayın ben 26 yaşındayım babamın yaptıklarını unutamam tramvay kaldı ve genetik olarak devam edebilen bir hastalık bu ömür boyu devam eder atakları da devam eder sonu yok Allah yardımcınız olsun sizi çok iyi anlıyorum