2prensesannesiiii en azından sakinleşiyormuş, biz kaç kere ambulansla polislerle evden çıkardık kapıyı dahi açmıyordu eve kilitliyordu kendini. Hepimizi öldüreceğini söylüyordu. Ters kelepçe ile mi götürülmedi, o ters önlüklerle mi götürülmedi hem de çocuklarının gözü önünde krizlere girip girip durdu TV mi kırmadı cam kapı mi kırmadı 🙄 hatırlamak bile istemiyorum