@Senhagzr#4816578 Senin yaşadıklarını yaşadım canım.İlk hamileliğimde karnımda öldüğü için 6. haftada kürtaj oldum. İkinci hamileliğimde de karnımda 7+3 de falan ölmüş.Ama haberim olmadı anlamadım. 12. haftada kürtaj oldum canım. Pıhtılaşma ve kromozom testleri yaptık. Kromozomda bir şey çıkmadı. Pıhtılaşma testi sonucu için kadın doğum doktorum aspirin ve iğne dedi ama yine de genetik doktoruna gösterin onun alanı dedi. Genetik doktoruna gösterdik o da pıhtılaşma olmadığını. Bi genimde pıhtılaşma olduğunu ama iki genimde fazla çıkan sonucun onu dengelediği eğer iğne kullanırsam bu sefer kanama olup bebeklerin düşeceğini söyledi. Bir de rahim filmi çektirdim. Rahmimde şekil bozukluğu çıktı. Kavisli şekildeymiş rahimim.Dün de ondan ameliyat oldum işte. Sen hamile misin şuan an?