TanemAyaz Gözün aydın canım bizdede bir sorun çıkmadı doktorum 1 regliden sonra deneyebilirsin demişti ama 6 ay oldu bizde çok yıprandık şimdi tekrar düşünüyoruz yavaş yavaş doktorum corasprin verdi,folik asit zaten kullanıyorum pıhtılaşma var mı sizde?Birçok doktordan fikir aldım iğneye gerek yok diyorlar bana.