Feride63 canım geçmiş olsun öncelikle..benim annem de doğuştan tek böbrekli biz küçükken ameliyat oldu 1 kez ama susn gayet durumu iyi çok şükür 56 57 yaşlarında doktor oruç yasak tutma diye söylüyor ama annem ısrarla orucunu tutuyor inşallah senin bebeğinde de sorun olmaz Rabbim şifa versin canım