Feride63 Bu kadar zor süreçten geçip bu testlerin yaptırılmaması veya önerilmemesi yada seni vazgeçirmeye çalışmaları çok kötü. Bebeğinden vazgeçmek için yaptırmayabilirsin bir çok kadın yaptırmıyor ama detaylı ultrason kesinlikle yapılması gerekir… neyse ama sizi dış etkenler etkilemiş. İyi bir doktor o sıvıyı alabilir çevremde yaptıranlar var. Emin olmak istiyorsan yaptırabilirsin. Arafta kalmakta kötü, üzüldüm bende şimdi. Tek böbrek doğan bi sürü bebek var. Beyinle ilgili olmama durumu da yüksek. Zaten sana öneride bulunmuşlar. Ama seni perinatolojinin görmesi gerekiyor. Benim cocugumdan mikrosefalinden suphelendiler 28. Haftada. Perinatoloji beyin içi yapılarına bakti, çok şükür bisey çıkmadı.
Perinatoloji ilgili bisey dedi mi doktor?