Esrayusuf ben yardımcı doçente gidiyorum o yüzden Bi tık daha pahalı, sencard indiririmim oluyo (acıbadem sigortalıyım) 194 TL veriyorum muayene ücreti. Doğum ücretini ben sormadım yalan olmasın ama arkadaşım 6000 normal 9000 sezaryen demişti. Bu fiyat benim anımsadığım yanlış yönlendirmek kesinlikle istemem ama bir sonraki muayenede bilgi edinirsem sizinle paylaşabilirim 🤗