minik_kurabiyeee limonvari bizim bebişler minyondur o zaman😅 hiçç kötü düşünmeyin çünkü doktor ilk başta benim boyumu sordu boyun kaç dedi dedim 1.56 oo tamam senin gibi minnoş bir kızın olacak o zaman dedi yani genetik önemli faktör birde doktorum şey demişti bizim için önemli olan karın çevresi demişti karın çevresi haftasıyla uyumlu korkma demişti
Bsrknylmz limonvari benim de 10 gün kadar ,bszen 2 hafta,her ölçümde farklı çıkıyor,beni malesef rahatlatmadı doktorlar, amniyosentez yaptırdım çok şükür temiz geldi,ama cücelik falan da ihtimal dahilinde dedi, gebeliğimi zehir ettiler bana.😥
Seher1616 Milyondur sadece kilosu falan iyi yani benimde gelişim geriliği var bebekte 35 haftalığım 2000 kg dediler bebeğe 37 de doğum gibi duruyor o zamana kadar alsa diye dua ediyorum 🤷🏻♀️
Gamzelii7 MF0127 aynı şeyi yaşadım çok tedirgin oldum 🤦♀️ başka doktora gittim normal dedi korkulacak bişey yok dedi. Sonra kendi doktoruma kontrole gittiğimde tedirgin olma çok normal dedi doğana kadar ortalama Bir boya geliyorlar dedi zaten
MF0127 Gamzelii7 canım valla bende çok takmıştım ama hiç takılacak bir durum değilmiş yani bence yanlış olcuyorlar bir haftada 5 cm uzamış olması bana fazla gerçekçi gelmedi yani 🤷🏻
limonvari Bsrknylmz 3 haftaya kadar çok normal. Lütfen kendinizi yipratmayin. Her ölçümde değişebiliyor☺️ makinadan makinaya bile. Geçen kafası 1 hafta geriden diyorlardı 4 gün sonra kafası 3 gün önde dediler mesela. İkinci gebelik benim. İlk oğlumda ölçümler 10-15 günü bulabiliyodu bacak olsun karın olsun maşallah 50 cm 3320 kg doğdu😊
Bsrknylmz Gksdll bacakta 2 kolda 1 , diğer her şeyi normal çok şükür şimdi yine kontrole gidiyoruz bakalım sonucu paylaşacağım belki faydalanan olur
Bsrknylmz limonvari çok teşekkür ederim.Benim de 2. Gebeliğim, eşimin bacak boyu da kısa aslında, ilk kuzumun da boyu şu an yaşıtlarından bir tık kısa . Annem babam da kısa benim, onlara çekmiş de olabilir ama uzuv kısalıgı malesef kötü şeylere de yorulabiliyor , çaresiz beklıyoruö🥺
limonvari Gksdll doktor sıkıntı görürse bildirir zaten dedi mi bir şey? Allah korusun 🌸 Rabbim korktuğumuz yere ugratmasin
Gksdll Bsrknylmz bizdede aynı durum var perinatolojiye gittik bu yüzden. Paylaşırsanız çok sevinirim biz cumartesi günü gittik doktor zaten fark kapanmaz dedi önemli olan farkın daha fazla açılmamasıymış
limonvari Bsrknylmz Allah korusun Rabbim korktugunuz yere ugratmasin. Bana da detaylida kalbinde parlaklık var dendi. Dua ediyorum hep. Allah’ım korktuğuma ugratmasin🥺 annelik ne kadar yorucu…
Dadymom1 MF0127 Kendi durumunuzu başkaları ile kıyaslamayın. Her bebek kendine özel, has. Benim bebeğimin boyu 29.haftada 45 cm idi. Şuan 33+5 haftalığız. Boyu uzamıştır muhtemelen. Ama siz durumunuzu benimle kıyaslamayın. Bebek boyu kilosu aile genetiği ile alakalı. Eşim de bende 1.80 ve üzeriyiz, keza Amcalar dayılar da öyle. Kendinizi üzmeyin ve dediğim gibi kıyaslamayın.
cocuklarimm Nazlii_ 30 haftalık bebeğinizin kilosu kaç doktor bana 1550 dedi az geldi geride sanki biraz üzüldüm
Nazlii_ cocuklarimm randevum haftaya bugün bende çok merak ediyorum kaç kilo olduğunu. Dün arkadaşım doktora gitti haftamız aynı 1600 doktor gayet iyi demiş yani sizin de iyi bence yine de doktor bilir ama iyi gibi görünüyor
Bsrknylmz Gksdll hâlâ 2 hafta geride, dediğiniz gibi bu fark kapanmayacak sanırım .Doktorum ben amniyosentez isterken aslında down için değil iskeletsel istemiştim dedi ,biz de onu yaptırmadık çünkü çok pahalıydı. Sanırım doğum olana kadar rahatlayamayacağım.Bu FL kısalıgınım normal oldugunu duymaya ihtiyacım var biraz ama malesef duyamıyorum nedense 🥺
cocuklarimm Nazlii_ doktor iyi dedi ben 28+0 da 1350 ydi ona kıyasla iki buçuk haftada çok az almış diye düşündüm sormak istedim
Derinnmom MF0127 benimde bacak boyu 1 hafta geriden geliyor kafama çok takıyorum ama doktor normal diyor 🤷🏻♀️
Demetrana MF0127 Benim bildiğim belli bir haftadan sonra boy söylemiyorlar çünkü yanlış çıkıyor durduk yere canını sıkma strese sokma kendini kilo bile tam tutmuyor doğduktan sonra ne demek istediğimi anlayacaksın boşu boşuna stres yapıyorsun