Kizlar bebeğim geçen hafta 34+6 da gittiğimde 2.700 gramdı boyuna 42 cm dedi ve bacak boyu kısa ama bu önemli değil dedi o an takmadım. Sonra burda baktım benim bebeğimin ayında herkes 46-50 cm arası yazıyor ben bir canımı sıktım bir haftayı zor gecirdim bugün randevuda dedim çok canım sıkıldı diye Dr bana kızdı bu haftalarda böyle şeyler çok normal çünkü tam olcemiyoruz artık bebek büyüdüğü için dedi çok farklı bir sonuçla doğabilir yani dedi artık yeri çok dar makinalar %100 sonuç vermiyor sorun olsa söylerdim dedi bu haftada bacak boyunda ki gerilik baya azalmış dedi 47 cm flan olmuş boyu ama dediğim gibi daha uzunda olabilir dedi. Bu hafta hiç bir ölçümü çok ciddiye almayın dedi. Kilosuda 2950 gram olmuş erken doğum riskim var onun için mutlu oldum inşallah zamanında sağlıkla doğarlar 🥰 buraya yazmak istedim çünkü ben çok araştırdım burda benim gibi olan çok kişi gördüm yazmak istedim. 😊