Burasıda olmasa kime sorardım bu kadar merak ettiklerimi bilmiyorum 😅 16.haftaya girmek üzereyim afedersiniz ama lavobaya gidiyorum geri dönüyorum bi daha gidiyorum sonra geliyorum gene gidiyorum en son ağladım bu ne diye çünkü sürekli altıma kaçıracak kadar çok geliyor böyle olan var mı eczacım var bi danışayım dedim doktora hemen randevu bulamadığım işin enfeksiyon kapmış olabilir misin diyor ama 🤦🏼♀️