AdaEcem Yldzhh ilk 4 ay zorlayıcı oldu, ilk çocuk çok zor bir çocuk onla uğraşıyorm. Şimdi 3yas kreş gidiyor, ikinci bebeğim 2 yaşında. Üçüncü doğuma kadar üç yaş olur ikisini kreş gider ben üçüncü bakarım 🤭
Naciyemutlu Yldzhh amin amin inşallah sende aynı şekilde 🌸🌸 20 haftalık diyebilirim bugünü saymazsam 💙erkek bekliyoruz
Dlar Yldzhh merhaba canm kızım 4.5 yaşında ben 31 yaşındayım benimde eşim çok istiyor du 2. Yi ve daha fazla yaşın ilerlemesi iyi bişey değil diye karar verdim hem çocuklar arasında 5 yaş ideal gibi geldi şimdi 2. Ye hamileyim heyecanlıyım aradan olarak zaman geçmişki sanki ilk defa yaşıyorum gibi herşeyi 😄
Hiratuba Yldzhh tamam inşallah 😌 yalnız ikinci bebek planı yapanlar için bence bu grubu diri tutalım 😀
Hiratuba Yldzhh test yaptım kalbim kadar temiz bir sayfa çıktı 😀 zaten hira doğana kadar üç sene her ay tek çizgi gördüm bünye alışık hiç yadırgamadım 😀
Hiratuba Yldzhh ayy ben bugün dayanamadım yine test yaptım adet olmayınca bu defa silik çizgi çıktı şuan elim ayağım titriyor bir yandan da çocuk patates istedi onu kızartıyorum 😀 strip test olunca umutlanıyorum kaset olsa hiç önemsemem silik çizgiyi . Yarın koyulaşırsa test veririm . Boşa kan vermem şimdi . Bi de kan veririm negatif çıkar canım sıkılır . Neyse yarın sabahı bekliyim ben
esraebe_ Yldzhh bence tam zamanı çocuk da büyümüş yaşın da be var canım olur birlikte büyülerlr ben de yaklaşık 2 yıldır çalışmıyorum 2 yaşında kızım bir çocuk daha istiyorum ama eşim asla istemiyor keşke bizimkiler de istese 😅