Berilikom Canım anneler napıyorsunuz nasıl gidiyor benim gibi burun tıkanıklığı aşırı kilo ve bel ağrısı yaşanlar varmı😪🤦🏻♀️ Yaşlı gibi hissediyorum çok ağır hemen yoruluyorum sanki doğum dan sonra da böyle kalıcak gibii...
TugceSenelKavak Berilikom 8 kilo aldım ama bel ve kalça ağrısı beni bitiriyor neredeyse. Eve bir süpürge tutmak bile 3 gün bel ağrısı benim için artık 😒😔
worin 15 kilo almışım, onun dışında 3 gündür bir halsizlik var.. Ama iyiyim çok şükür😬 bebeğimin gün içerisinde sürekli hareket etmesi musmutlu ediyor beni🤗
Berilikom worin evet ya o tekmeleme olmasa sıfır motivasyonuz dimi bazen çok formunda oluyo bazen çok cılız doktora sordum niye böydiye onunda bi eşref saati var her hadi dediğinde tepinemezki diyo😬🤪😂
gulsumzgan16 Mnlya Benim de burnum tıkanıyor bu ara. 32+1 haftalığım. Hangi fısfısla kullanıyorsunuz?
Balll 33 haftalığım ben de biraz daha çalışmaya zorluyorum kendimi bir an önce vakit geçse de izne çıksam die bekliorum
Busraeyymen Balll aynen bende 32 haftadayım çalışabilir aldım nasıl gelip gidicem korkuyorum kar yağdı buz heryer iznim uzasın diye sabrediyorum 🙁
KaderAdnan Berilikom bende geceleri yatarken kendimi yaşlı gibi hissediyorum bu genital bölgemin ağrıması nedir ya 😂😂 neren ağrıyor deseler söyleyemem insanın orası neden ağrısın ki 😂 yatakta dönemiyorum ağrısından eşime tutunarak dönüyorum
Berilikom KaderAdnan baskıdan işte bazen tekmeleride sağlam oluyor nasıl ağrıyor ilk hamilelik böyle değildi 😔
Elifcik34 Bende yatakta dönemiyorum bebeği çok aşağıda hissediyorum biraz ayakta kalıyım adım atamıyorum.9 kilo aldım.bacaklarım sızlıyor kasılmalar yalancı sancılar çok şikayet ettim galiba :-)
Minikkusumoglum Berilikom evet 2 kilo aldım 33 haftalık olduk şeker var bende o yüzden yediklerime mecbur dikkat ediyorum
Defnemmm2301 Berilikom kilo alımı bel ağrısı beni de öldürüyo hayırlısıyla şu 2 ay da geçsin de sağlıkla kavuşalım bebeklerimize 😊
Snglysfrssmh Benim de 33. Hafta bitti çok şükür 15 kilo aldım . Gece olsun istemiyorum resmen . Kaburgalarım agryo sağa sola dönüp yatınca . Öksürük var yaklaşık 1aydır nasıl geçecek bilmiyorum.
Evremanne Toplam 10 kilo aldım kasıklarım belim çok ağrıyor burun kanamam oluyor neredeyse hergün geceleri yatamıyorum yatsam uyuyamıyorum uyusam kalkamıyorum 😄 doğum tercihimi sordu doktor normal dedim ama sezeryanla normal arasında kararsızım 32. Haftadayım 35 de çatı muayenem var ona göre karar veririz dedi sizlerin doğum şekilleri neler ? Karar verdiniz mi ?
Kamelya Berilikom sırtım çok ağrıyo bide göğüs altımda öyle bir acı var ki dokunamıyorum bile sanki yanık acısı gibi uyutmuyor varmı böyle şikayeti olan 😔