Edus35 Hndav inan ki kişiden kişiye değişiyor bende 20 lerde başladı ağrılar yanmalar erkenden bende yadırgadım hep neden erken diye
Gulays Edus35 36+4 serkulajliyim ve sabah dikislerim alınacak her akşam evi derler toplar yatardim bugün korku panik ne evi topladım ne birşey yaptım stresin habire yiyorum sonu hayr olsun
Edus35 SeherT valla başlarda bende anlamıyordum insanları ilk benimde senin gibiydim gün geçtikçe hormonlar olsun yazılar okumam artık oturdu herşey acaba yarın ne gelicek diye düşünüyorum artık 😂😂
SeherT Edus35 yaa benim ikiz bi de Allah ömür verirse ikiside sağlıklı ilerlerse korkuyorum bende çoğul riskli gebelik diye
Gulays Edus35 amin ins oğlumu arkadasima birakcam sanırım en çok bu huzursuz ediyor sağlıkları yerinde olsunda stresine razıyım sadece uyuyamıyorum işte
3438FG 35+3 haftalığım. Hayırlısıyla doğurayım. Zaten böylede uyku uyuyamıyorum. Nefes darlığı, kaburga ağrıları, sağ sola dönememe , saat başı uyanma hepsi mevcut şuan. En azından bebeğim yanımda olur büyür gider Allah’ın izniyle 🤷🏻♀️
Edus35 3438FG bende bu kafadayım inan ki doğurayım da ağrılarım bari bu kadar olmaz gözümün önünde olur bebeğim
Adenala Edus35 Vallahi ya yeri mi dar geliyor anlamadım dur işte 3 ay daha sabret 😂 geceleri dört dönüyor içerde gündüz dürtüyorum uyanmıyor da
3438FG Edus35 Kesinlikle öyle. Hani hamileyken bol bol uyuyun bebek olunca göreceksiniz diyorlarda ben uyuyamıyorum valla. Sizde de var mı bilmiyorum ama burnum sürekli tıkalı özellikle gece olunca, geceleri sürekli sürekli uyanıyorum hatta uyku uyuyamıyorum diyim. Bugün sabah 7den beri uyanığım düşünün yani. Uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum. Dediğiniz gibi en azından doğurup bebeğim yanımda olur
DdurununAnnesi34 Esrabysy hiç belli olmaz iyi düşünelim iyi olsun 🥰🤲🏻 banada öyle derlerdi hep nerden biliyorsunuz belki benim kızım uykuyu sevecek derdim 😂 ay çokta dua ettim hamileyken çok şükür bin şükür doğduğundan beri şu 33 aylık benle yatar benle kalkar hiç gece kalkmaları da olmadı uykuyu seviyor 🥰😂🤲🏻
zeh123_ Edus35 artık sağ sol yap yap sıkıldım yattığım yerde ağrıyor ama doğum yaklaştıkça da bir korku alıyor beni
Edus35 3438FG şuan tıkalı burunla yazıyorum onderce genİz akıntısı bugün ara ara oldu o çıktı şimdide diyorum kendime acaba işte bugün ne yaşıcam yarın oluyor gene aynı düşünce nerem ağrıcak psikolojim iyice bozuldu
SSenaaa Edus35 24+5 uyuyunca belim çok acıyor gerçi oturunca da ağrıyor belim hep ağrıyor zamanda geçmiyor bir an önce kavuşalım yaa
Edus35 SSenaaa ay inşallah canım kavuşulsun en azından odak noktası bebiş olunca ağrıları bile bu kadar hissetmeyiz ya
Seysey61 Cayır cayır yanan bir mide, bozulmuş uyku düzeni ve asla yüzünü göstermeyen kızımla 25. Haftadan selamlar