Kubracigimm ilk gebeliğim , ilk acemiligim yani bu denli bir sorumluluğu anneye direk devretmesi tamamiyle meslek etiğine ters olmalı. Başka doktora kaydımi akşamda sistem çok farklı 6 doktor var ve benim gecebilecegim doktorların hemşiresi yine aynı kişi. Meslea arkadaşıma anlatmıştım takibini o yapması lazım hatta kendi hemşiresinin bebek takibini geçtim yaşı geldiği için smear testi sirasina yazmış. Bizimki takip yapamiyor çok yoğun olduğu için. Birde uslupsuzluk sanki sağlık bakani.