Merhabalar.
Sağlık ocağındaki gebelik kaydım 24 haftalık filan olarak gözüküyormus bense 29 haftalık gebeyim. Bunu düzetelim de bir problem çıkmasın filan dedim düzeltmeye çalıştı ama sistemden duzeltemedi, neyse ya bir şey olmaz filan dedi. Doğum yaptigimda erken doğum olarak sistemde gozukmez değil mi diye sordum yok yok gözükmez bir problem çıkmaz heralde filan die cevap verdi. Aşı ve bebek takiplerin de problem yaşamamam degilmi dedim. Aşı ve bebek takibini zaten siz yapacaksiniz ben mesagulum sizin takibinizi filan yapamam kendiniz yapicaksiniz filan gibi bir şey söyledi. Dedim nasıl yani siz aramiyacakmisiniz dedim ben çok yoğun ve meşgulüm hangi birinizi arayım gibi saçma bir cevap verdi. Yani onun işi bebek takibi degil mi zaten ben mi yanlis biliyorum. ?, Hiç memnun değilim kendisinden , nereye şikayet edeceğimide bilmiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim ???