Ozgurgok Suzann- bende 27. Haftamdayım. Benimde belim çok kötü bacağımı uyuşturuyor hatta. Herhangi bir çözüm bulamadım.
Busra-36 Suzann- hiç bi çözümü yok malesf ilk aylar biraz rahattım ama sonuna doğru bel agrisindan kalkamiyorum o derecedeyim 34+1 deyim bian önce doğum istiyorum hayirlisiyla
Havvakc Suzann- 26. Haftaya girdik bugün ve 2 gündür feci bel ağrım var sol kalçama vuruyor ve bacağım tutmuyor resmen. Umarım aralıklı olan şeylerdir doğuma kadar hep bu şiddetle devam ederse ben yürüyemez ki
Suzann- Elfthh ya bu bel için yakılar varya bant şeklinde onlardan kullansak bi sıkıntı olurmu acaba bebeğe zararı olmaz yazıyor internette ama ilaçlı değil zaten onlar bilemedim 🤷♀️
Elfthh Suzann- canim onlara cesaret edemem sormadan ama ben çok yaptım sıcak su torbası bı zararı olmadi bide yürüyüş yapıyor muusn
Suzann- ramuskarapinar0 gerçekten son aylarda düşünemiyorum kendimizi ben ilk gebeliğimde yaşamadım hiç bel ağrısı bundada kopar casına ağrıyo🙄
ramuskarapinar0 Suzann- Ya benim 3. Hamilelik 2 kızım var ama 6 veya 7 aydan sonra başlıyodu belki ağrısı ama bu rabbim bize sabır versin sağ saglim kucaklarımıza alalım evlatlarmzı🙏🏻🤲🏻
Suzann- Elfthh evet sürekli ayaktayım nerdeyse zaten hareket halindeyim hep bi 5 yaşındq bi kızım var ve çalışıyorum da
Suzann- Gul_se77 işte en doğru cevap bende kuaför salonu işletiyorum sanırım ayakta fazla kalıyorum ki böyle oluyo 1 ay sonra bırakıcam işi gücü zaten