Yasminnnnn merhaba iyi geceler bende geçen yıl 31 Ocak’ta preeklampsi geçirdim 30 haftalık doğum yaptım, maalesef bebeğimi 2 gün sonra kaybettim, trombofili paneli baktırdım ve pıhtılasma cıktı, coraspin kullanmaya basladım diyet yaptım, 3 ay sonra tekrar gebe kaldım ve 10 gün önce doğum yaptım 37+2 de çok şükür sorun yasamadım, gebelik boyunca hep diyet yaptım enox 0.4 kullandım, protein kacağı be böbrek büyümesi kalıcı oldu bende nefroloji takipliydim aynı zamanda tansiyon için de adalet kullandım(yükselmedi hiç önlem amaclı) magnezyum ve omega 3 kullandım çok şükür hiç başlamadı bu gebeliğim de ama mutlaka diyet halinde olmanızı öneririm. İnşallah sağlıkla kucagınıza alırsınız
_ Bir Yanıt Yaz…