Happ Bugün ilaç tedavisi hariç ilk işlemimize başladık hayırlısıyla çatlatma deniycem femaraya başladım eşimde morfoloji 0 çıktı ileri hareket biraz düşük ama sayı çok düşük değil dedi doktorum bende az seviyede pcoyum bu şekilde eşinde ve kendinde sorun olup çatlatma ile hamile kalan oldu mu bana ümit olun dua edin lütfen çok istiyoruz sağlıklı bir evladımız olmasını 😔🤲🏻
Hadicanimsendee13 Happ bende femaraya basladim bu AY carsamba gittigmde gelismemis yumurta dedi yarin tekrar gidicem rabbim hayirlisiyla nassip etsin insallah
Bsss Eşimde olup olmadığını bilmiyoruz baktırmadık ama benim amh değerim baya düşük geldi bende bu ay femara ve çatlama iğnesi denedim sonucu bekliyorum inşallah olur
Happ Bsss hayırlı haberler inşallah bende amh bakmadınız dedim doktoruma bugün sende gerek görmüyorum dedi çok şükür direk tüp bebek öneririm dedi de ben çatlatmaa istedim içimden bir ses denememi söylüyor
Happ Hadicanimsendee13 amiinn hepimize inşallahh benim doktorum salı günü gel dedi her akşam da 10 da bir tane içicem
Hadicanimsendee13 Happ ilaç sonrasi gittim 8 milimdi sonra bugun gittim doktor 13 milim büyümüş yumurtan 18 m olmasi lazimki igne vurdurman lazim dedi
Happ emir_01 2 hap 1 saşe 1 damla 1 sprey kullanıyoruz canım bende ek olarak pco hapı kullanıyorum 4 aydır kullanıyoruz yaklaşık
Umutluol Happ merhaba yeni bir psot açtım eşimin testi ile ilgili bakar mısınız acaba spermiyogram testi sonucu diye bir post
Happ Hadicanimsendee13 ben daha dün gittim femara verdi salı günü tekrar gidicem şimdilik bu şekilde daha ileriki dönemde ne olur bilmiyorum ki hiç ilk işlemim bir de
Merve1616 Happ Bende pcos var eşimde bişey yoktu. Femara kullanip çatlatma iğnesi oldum.İlk aydan bebek haberi aldık. Allah isteyen herkese nasip etsin.
Umutluol Merve1616 hayırlı olsun öncelikle ben de pazartesi iğne olacam korkuyorum neler bekliyor beni hiçbir fikrim yok eşimin spermiyogram testi kafamızı çok karıştırdı eğer bakabilirseniz yeni açtığım posta bakıp yorumlar mısınız bilginiz var ise
Happ emir_01 bizim spero alfa şase, pregnom, ınnate,b12 sprey, d vitamini damla, combinol hap bir de doktorum bana şeker hapı verdi şekerim yok ama insülin direnci için verdi
Merve1616 Umutluol Merhaba,iğneyi karninizdan vuruyorlar ve acımıyor.Stres yapmayın,kafanız rahat olsun. Bende bir yumurta büyümüştü femara kullandıktan sonra iğne vuruldum.Doktorum gün aşırı ilişki demişti.O günleri değerlendirdik
ssahin22 Umutluol çatlatma iğnesi hiç acıtmıyor 3 saniye bile sürmüyoe bende cok korktum ama hemşire yapmış bitmiş öyle haberim oldu 😄