Firstmomfirstchild sedseda ne açıklık ne sancı :(. Haftaya cantanla gel dedi sezaryan yapıcak heralde :(
sedseda Firstmomfirstchild özele mi gidiyorsunuz bende de bir şey çıkmadı çatı muaynesi yapılmıyor devlette sancilanip gitmeyi bekliyorum
Firstmomfirstchild sedseda evet özele gidiyorum. 2 haftadır cati muayenesi yapıyor ama tık yok :(. Catı muayenesi doğumu tetiklerde diyorlar ama benim darlıktan olsa gerek 2. Olduğu halde yine bir sey yok :(
Ayse_Nuryusuf01 Şafak 6 doktorum 5 Şubat’a kadar kendisi gelemezse suni ile başlatacagım doğumu dedi bekliyoruz bakalım kızlar bana dua edin bebeğim bu hafta kendi sancılarıyla gelsin suni sancı almak istemiyorum