sedseda Ne zaman doğuracağız kızlar 🤣😁 üç gündür düzensiz adet sancısı gibi sancılar giriyor karnıma ve alt tarafta batma hissi var yoğun şekilde sabah nst gireceğim bakalım sancı çıkacak mı bekliyoruz 🥰
Firstmomfirstchild sedseda aynı sekilde benimde son 10 yarin bende kontrole gidiyorum. Nst ye bende gireceğim. Bende de 2 gündür aksamlari adet sancisi gibi var. Insallah sancı cıkarda doğururum 🫠
Firstmomfirstchild sedseda bekliyorum bakalım sabahın ilk saatlerinde uyandım 🤭 ama yine cıkmayacak galiba sancım 😇😄
Pnar3534 sedseda benmde son 15 doğum kanalına bile girmemiş girmeyede niyeti yom gibi:) ilk gebeliğim çatıda olmadım henüz bakalm nasıl olacak ne zaman gelmek isteyecek kızım:)
Ylzomer sedseda inşallah canım bende salı gidicem kanala girmemişti hissetmiyorumda inşallah yollarını bulacaklar🤣