25+0 ım ikiz gebeyim previa totalisim yaşanabilecek her risk var😂ama çok şükür işimede gidiyorum kendimi yormayacak kadar dışarıda çıkıyorum hafif ağrı baskı hissediyorum ama moralimi yüksek tutuyorum. Kanaman olmadığı ve kendini yormadığın sürece normal hayatına devam edebilirsin dedi doktorum bence psikoloji çok önemli seni mutlu eden şeylere yönel 🌺