Mercanaa kanamam varken kasılmam çıkıyordu, ayakta durdukça yada birşeye üzüldükçede hemen sancılanıyodum. Serum hafifletmişti kasılamamı bende o ara enfeksiyonda vardı. 2 hafta sonra kanama ve lekelenmeler bitmişti bir daha öyle şeyler yaşamadım biraz yoruldukça hafif sancım oluyordu ona dikkat ettim.