16+3 haftalık hamileyim. Devlet hastanesine iki sefer cinsiyet öğrenmek için gittim. Birinde bebeğin göstermediğini söyledi. Bugün gittiğimde ise cinsiyeti söylemek için çok erken dedi. Siz kaçıncı haftalarda öğrendiniz? Gidip özelde mi öğrenmem gerekiyor?