Kizlar biz bugun (5+5) doktora gittik (özel) kese gözüküyor dedi bebek kucuk oldugu icin gozukmemis olabilir dedi pazartesi gunu devlet hastanesinde randevum vardi tam 6 haftalik olacagiz pazartesi sizce pazartesi gunu tekrar gitmelimiyim doktora surekli ultrason zararli olur mu ? Cuma gunu tekrar özelden randevu alacaktim ama pazartesi bebek gozukurse cuma gitmem