boraninannesi_ bende sizin gibi o tarihte o haftada gitmiş olacağım, doktorun kendisi o tarihte çağırdı, büyük ihtimalle duyarız dedi, bende heyecandan her gün düşünüyorum inşallah duyarız, inşallah herşey güzel gider Çarşamba günü ikimizde haberleselim 🥰