esows Kızlar selam bende 21 ocakta hamile olduğumu öğrendim sat 24 Aralık programa göre bugün 4+5 günlük doktora gittim (özel) karından baktı keseyi göremedi alttan bakmadı normal mi sizce ???
Ballkupu esows çok bi bilgim yok ama 1 hafta daha bekleyin bence bizim 5+5 bugun gittik kese gozuktu cok sukur ama bebeği daha goremedik insallah onumuzdeki hafta kalp atisini dinleyecegiz
Ays-0 esows canım benimde sad 23 Aralık 1 gün var aramızda salı günü gittim ben hastaneye doktor kese şimdi görünmez yinede karından bakalım sıkıntı var mi demişti çok şükür herşey yolunda ilerliyo. Yani kese genelde 5. Haftada belli olur
yeni-annelik esows benim 4+6 haftalıkken keseyi normal ultrasonla görmüştük aslında sizin neden göremediler acaba
Minnakbiri dyt725 çok teşekkür ederim dua edin bana da nolur pcosluyum normal yolla kalamadım inşallah ben de güzel haberi alırım
Pnarcy54 @Duha_4545 seninle aynıyız da bende 6+6 yım çarşamba gittim bana dedi ki göremedim umudum yok boş gebelik felan beni korkuttular
My2 Merhaba arkadaşlar, aranıza yeni katıldım. 2 haftalık gebeyim fakat 3 gündür kanamam oluyor, doktor keseyi görmeden bir şey diyemem dedi maalesef, aramızda böyle bir durum yaşayan oldu mu ?
esows Ays-0 inşallah hepimizin sağlıkla ilerler canım bide benim sap tarafında kist oluşmuş 3 ay içinde geçer dedi doktor
Sancez56 Selvink sorma regli olucak gibi bi ağrı yumurtalıklarımda gibi kasıklarımda gibi tuhaf aniden gaz sancısı sabah bişey yemediğimde bulantı aşırı koku hassasiyeti yorgunluk ve bel ağrısı günlük olarakta bazen reflüm azıyor çok kötü hepsinden azar azar 🥹☺️
Ballkupu babyismom benimde pazartesi tam 6 haftalik olucak biz bugun keseyi gorduk ama pazartesi kalp atisi icin gidecegiz siz bebegi gorebildiniz mi biz bugun kese gorduk bebegi goremedik doktor daha kucuk oldugu icin gozukmemistir dedi. Pazartesi kalp atisini duyariz insallah 🙏
babyismom Ballkupu görmemiş olabilir duyarsınız sizde inşallah. Biz ilk gebeliğimde 8. haftada duymuştuk kalp atışını. Bu ikinci gebeliğim bunda da 6. haftada duyduk.
Babyandmoms Silacavdar 2 gün önce beta 55 çıktı yarin tekrar kan vericem olma ihtimali var bakalım 🤲🏻
Fatma_ecem4 Bende 8+5 oldum kalp atışı için 6 .haftada giitim duyulmadı bi hafta sonra duyduk çok midem bulanıyor 😭