nesrinlale ben de 27 de 50 lik yaptırdım yanlış çıktı 30 dayım yeni 100 luk yaptırdım doktorum diyetisyene gonderdi ki ikiz hamileyim erken dogum riskim var 35 e kadar dayanır miyim bilmiyorum ama iyi ki seker yuklemesi yaptirmisim dedim ne olduğunu biliyorum sonuçta kiloya pek baktığını sanmıyorum bende 7 kilo anca aldım 30 haftada tabi siz bilirsiniz kendiniz için en iyisini yine de sağlıklı beslenin dikkat edin bol bol yogurt yiyin riskiniz yoksa temiz havada kısa yürüyüşler yapın şekerli tatlı vs tuketmemeye çalışın çok fazla sağlıcakla kavuşun inşallah evladınıza 🌸🙏