nesrinlale Normalde 29 haftalık olan Bebeğim 2 hafta ilerde ve suyu fazla, doktor şekerden şüphelendi, şeker testi yaptım değerler normal çıktı. Kilosu da 1600 gram. Bebek neden ilerde bir fikri olan var mı ?
Bebekbeklrkn nesrinlale Bugün banada su fazla dedi 37 haftalığım morelim bozuldu sabah aç karna gel açlık tokluk şekerine bakıcaz dedi sen peki şimdi mi yaptırdın canım şeker testini
Kader5138 nesrinlale şekeriniz yoksa korkmayın bnce iki çocuğumda 3 hafta önde giderdi ve 4 kilo üstü doğdular bı sıkıntı çıkmadı 😊
Momyy1999 nesrinlale Şekerim çıkmadı. Çokta kilo almadım. Bebeğim başından beri 2 hafta önden gidiyor. Doktor genetik dedi. Bebeğin önde olması kötü birşey değil. Ben zaten 3.950 doğmuşum anamdan 🤣 normal yani
SeymaSimsek nesrinlale bende de bir buçuk iki hafta önde gidiyor. Bende su fazlalığı yok. Şeker yüklemesi yaptırdım sonrasında tekrar açlık tokluk da baktılar hiç bir şey çıkmadı. Genetik olabileceğini söylediler.
nesrinlale Bebekbeklrkn 2 gün önce şeker testi yaptırdım, şeker yüklemesi yaptırmamıştım bu yüzden açlık tokluk şeker testi dedi bir tüp kan tek verdim bunun için, değerlerim normal çıkmış
Bebekbeklrkn nesrinlale Bana sordu tokum dedim bakalım sabah şekerli su mu içicem onu da sormadım o an tek kan mı
Bebekbeklrkn Momyy1999 canım peki su niye fazla oluyor ki benim kanda da biraz yüksek çıktı illa şeker mi acaba
Momyy1999 Bebekbeklrkn Canım hiç bilmiyorum başıma böyle birşey gelmedi. Doktoruna danış bence aklındaki herşeyi doktora sorman daha iyi olur
SeymaSimsek nesrinlale 36. Haftamda 3100 gramdı şuan 37 deyiz muhtemelen 3300 gibidir. Genelde her hafta 200 gram ekliyor.
Hsahan1 nesrinlale benimde öyleydi. 22.haftada suyun çok fazla ve bebek 1030gr dedi şeker yüklemesi yapıldı tüm değerler normal. Genetik olabilir belki ben 5200gr babamız da 4500gr doğmuş 😂
tugcesakzci nesrinlale şüphelenmeye gerek yok ki bariz şeker belirtisi bebek yaklaşık 600 gram hatta daha fazla önde Diyet yapmanız gerekiyor. Karbonhidrat nişasta işler ekmek makarna havuç patates pirinç uzak durun her meyveyi yemeyin yediğinizi yoğurtla tüketin. Sizin dopum kilolarınız ve şimdiki kilolarınız nasıl eşinizle? Genetik yatkınlığı olabilir mi
nesrinlale tugcesakzci ama şeker testim değerleri normal çıkmış, ben o kadar kilo da almamışım bebek kilo alıyor
tugcesakzci nesrinlale şeker testi dediğiniz açlık tokluk değil mi? Şeker şeker yüklemesi yapılmadığı takdirde veya günlük ölçüm olmadığı sürece kendini belli etmez. Bilimsel olarak açlık tokluğun netlik vermediğini diyabet dernekleri kanıtladılar zaten. Yükleme yaptırmadan anlayamazsanız. Ayrıca siz kilo dahi veriyor olsanız şekeriniz çıkar. Şeker demek annenin bebeğin kilo alması demek değil ki. Sinsi ilerleyen bir şey. Çıkmasa bile dikkat edin.
ikizmom94 nesrinlale benim de yukleme yapılmamış şekilde şekerim gozukmuyordu kan testlerinde ama seker yuklemesi yapıldı ve vucudumun şekere yatkınlığı varmış gizli seker varmış yani glikoz almadan yapılan kan testi doğru çıkmıyor maalesef seker yuklemesi yaptırmanızı öneririm çünkü çok önemli sizin ya da bebeğinizin doğumdan sonra seker hastalığı gelişebilir tabi takdir size kalmış sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🌸