Yagmurkrtoglu seni çok iyi anlıyorum , benim bir düşüğüm olduğu için ikincisindede kanamam olunca herşeyi düşünür oldum ilk 3 ay sadece yatarak gecirdim sadece wc için kalkıyordum şimdi 14 hafta oldum ama hala yatıyorum korkudan , kanaman olduysa sende dikkat et yatıp dinlenmeye çalış doktor randevun ne zaman ?