Yagmurkrtoglu benimde lekelenmem olmuştu pembe hemde doktor içerde kanama olduğunu söyledi ilk haftalarımdaydım bende progestan hapa başlamıştım ve iğneye , artık hemen hemen herkesde kanama oluyor zaten , yeni nesil :) inşallah hayırlısıyla güzel haberler alırsın