Smy38 Dnss0050 canım doktora git bana doktor her zaman bu durumalr olursa gel dedi 37 haftayim şimdi.ama benim ağrılar dinlenicne geçiyor.ama sen riske atma acil durum diye saydı doktor bunalr bana
Dnss0050 Smy38 evet geldim bende acile idrar ve nst bakacak… Midem bulanıyor bişi de demedim daha ama bebiş iyi çatı muayenesi yaptı ilk defa önceki doğuma bağlı açıklık var dedi
annesininaski_ TerapistAnne 29 haftaligim aynı durumu yaşıyorum çok yoruyor o ağrı beni yatakta donemiyorum bacağımı kaldıramıyorum 😏
Rabisozdmr EDA-GUN12 Hala beklemedeyiz arada sancı geliyor bikaç sn sürüp gidiyor 😅 pazartesi kontrolüm var
TerapistAnne bukizanne vallahi bende sabah saat 8.30 da duşa girip ancak uyudum 12 ye kadar böyle de enerjisiz kalıyoruz doğum olsa enerji böyleyken..
EDA-GUN12 Rabisozdmr Ayn bizde öyle yalancı sancılar gelince sevinirim gidince üzülüyorum benim kontorolum de daha 6 şubata
TheMother Ebbraarr oldu gibi :) doktorum tam 39.hafta almak istiyor yani 8 şubatta ben de 40.haftayı beklemek istiyorum. Şimdilik 8 şubata randevu oluşturduk ama 6 sında bi muayene daha olucam bebeğimin ve benim durumum iyiyse biraz daha bekleyeceğiz