TerapistAnne Kızlar bacak arası ve makat bölgesinde aşırı bir baskı var. Ne zaman doğacak çok merak ediyorum… Sizde durumlar ne ?
EDA-GUN12 TerapistAnne benimde rahmimim çatı kemiği çok ağrıyor 37+5 haftaligiz gece de belime sancılar giriyor ne zaman gelir bilmiyorum nst de sancı çıkmadi pzt günü hastenedeydim doktorum haftaya gel dedim konturole randovu olmadığı için gidemiyorum da
EDA-GUN12 TerapistAnne kalkıp oturunca çok ağrıyor çatı kemiğim acaba doğuma mi hazırlıyor kendini normal doğum görünüyor
e_blue_sky_a TerapistAnne ben 36oldum. Çatı kemiği kasık ağrı hissediyorum aşağıya baskı. Rahim ağzı acıyor gibi. Ayakta çok kalınca. Dinlenince iyim.
Beyzab95 TerapistAnne bende de makat bölgesine sancı giriyor baskıyla beraber değişik bir ağrı neden acaba
TerapistAnne EDA-GUN12 10gün sonra doğurursun 😂 son haftalard kontrol altında olmak lazım 10 gün çok fazla
EDA-GUN12 TerapistAnne insalah insalah sabirsizkla bekliyorum kendi kendime diyorum insalah doktora gitigimiz de doğunun başlamış diye yatış veriler günler sayıyorum 11 giti 10 kaldı 😂
bukizanne TerapistAnne 37+3 den günaydın kızlarrr 🥲 sabahı sabah ettim belim ağrıyor karnım ağrıyor sürekli lavaboya git gel yoruldum artık taşıyamıyorum sağdan sola dönemiyorum makatta baskı oluyor ara ara kendimi hiç iyi hissetmiyorum vallahi 😥
Dnss0050 bukizanne 37+4 aynı gece ve aynı durum akşam sancı girdi 1 saat çektim Snra geçti dedim yattım ama o adet sancısı bel ağrısı şuan geçmiyor birde sert şekilde karnımda kasılmalar oluyor
TerapistAnne bukizanne vallahi bende sabah saat 8.30 da duşa girip ancak uyudum 12 ye kadar böyle de enerjisiz kalıyoruz doğum olsa enerji böyleyken..
Cmscms06 Dnss0050 37+3 tamamen aynı durumdayım hatta artık gece bi ara doğuma gidicem sandım o sert kasılmalardan🥲
bukizanne Dnss0050 napıcaz ya kendimi gram iyi hissetmiyorum bir iki saat anca uyumuşumdur bir de , bütün hamileliğim boyunca ilk defa bu kadar kötü oldum benim karnımda sertleşiyor ara ara
Smy38 Dnss0050 canım doktora git bana doktor her zaman bu durumalr olursa gel dedi 37 haftayim şimdi.ama benim ağrılar dinlenicne geçiyor.ama sen riske atma acil durum diye saydı doktor bunalr bana
TheMother TerapistAnne 37+2 olduk sırtımın ağrısından uyuyamıyorum ağzım dilim kuruyor su içsem yat kalk wcye yoruldum bugğn doktor randevum var sezeryan günüm belli olacak
Rabisozdmr TerapistAnne Bugün 38 haftam doldu . Arada vajinada ağrı oluyor iyice ağırlaştım sancı da hafif gaz sancısı gibi oluyor. Bekliyoruz ☺️ Pazartesi kontrolüm var
Babyy21 TerapistAnne 37+4 benimde çok fazla var bazen nerdeyse baskı ve ağrıdan adım atamıyorum bacağımı oynatamıyorum
SeymaSimsek TerapistAnne 37+3 tüm şikayetleri bende yaşıyorum saat başı uyanmaktan doğru düzgün uyuyamıyorum. Enerjim çok düşük belimden aşağısını taşıyamıyor gibi hissediyorum. Doğum ile ilgili de azıcık azıcık korkularım yüklenmeye başladı.