e_blue_sky_a iremnur_17 haaa yarın ise tamam hadi şimdiden hayırlısı ile gelsin dilerim sağlıkla gelsin…..
Denizm321_-_ Ben bugun olcmeye basladım tansiyonu 10 a 5 cıktı 30 ocakta doktor cagırdı o gune kadar takip edıcem.pazartesı gunu kontrole gittıgım de bebek 2850 ydı
rabiahurdogan Şöyle bı baktım bir çok kişinin 30lu haftalarda çıkmış bu rahatsızlık ben 27 inci haftadayım korkuyorum bugun söylendi protein kaçağı var diye