Ipekmuummmy Kızlar merhaba 35+5 haftalık hamileyim bugün idrar tahlilimde protein kaçağı çıktı doktor idrar biriktirmemi istedi sonuçlara göre bebeği alabilirmiş erken bundurumu yaşayan varmış nedir bu protein kaçağı bilen yardımcı olabilir mi
Denizm321_-_ Ipekmuummmy Bende 35+5 teyım 24 saat idrar bırıktırdıkten sonra protein kacagı cıktı. Doktorum cok yuksek seviyede degıl endıselenecek bısey yok ama hergun sabah aksam tansiyon takibi ve bebek hareketlerini gozlemlememı soyledı. Sizin deger kac cıktı
e_blue_sky_a Ipekmuummmy iremnur_17 Denizm321_-_ gebelik zehirlenmesi dedikleri şey oluyor sanırım. Benim tansiyon 11-7lerde 10-7lerde seyretse de; geceleri küçük tansiyon çıkıyor. Hastaneye gidince 13-9lara kadar çıkıyor. Dahiliye preeklamsi işareti olabilir dese de, kadın doğum sanmıyorum dedi… Kadın doğum şeker de olduğu için tansiyon da ara ara yükselince 37de alalım diyor. Ben de en azından 38olsun diyorum. Şuan 36olacagiz cumartesi…. şimdi burda 36da sezaryene girenleri de görünce sanırım artık doktor ne derse onu yapsam iyi olacak diye düşünmeye başladım…… sizin tansiyon lar nasıl ve bebek kiloları nasıl
Minnnosanne Ipekmuummmy ikinci gebeliğin ve bu gebeliğimde de var ama bir sorun olmadı çok şükür kızımı 41+3 de doğurdum Şuanda 16+1gebeyim bunda da gittim doktora doğumdan. Sonra tedavi dedi Tuzlu yeme, bol su iç hiç bişey olmaz
Ipekmuummmy iremnur_17 yüksek mi çıktı neye göre karar verdi biraz detay verebilir misiniz endişelendim protein kaçağı ne demek hiç anlayamadım ben
Ipekmuummmy Denizm321_-_ benim idrar tahlilinde 2+ protein kaçağı çıktı yarın idrar biriktirip götüreceğim siz biriktirip götürdüğünüzde sonuca ne dedi doktor
iremnur_17 Ipekmuummmy tansiyonum yükseldi benim 15-10 a fenalaştım çağırdı doktor hemen idrar verdim eve geldim ben sana haber veririm demişti akşam mesaj attı protein yüksek çıktı yarın gel alalım diye. Suyumda azdı daha fazla riske atmak istemedi
Ipekmuummmy @“e_blue_sky_a”# e_blue_sky_a tansiyon normal ama şeker var sanırım onun etkisi benek bugün 35+5 te 3 kilo ölçtü doktor
iremnur_17 e_blue_sky_a dün kontrolde bebeğin kilosunu söylemedi ama sanırım 3000 kiloyu geçmişti. 15-10 / 15-9 gördük tansiyonu
iremnur_17 e_blue_sky_a 13-9 küçüğü yüksek size eğer protein kaçağı yoksa tansiyon ilacı başlayabilirler
e_blue_sky_a iremnur_17 haaa yarın ise tamam hadi şimdiden hayırlısı ile gelsin dilerim sağlıkla gelsin…..
Ipekmuummmy Minnnosanne ama benim yeni çıktı bundan önceki tahlillerimde hiç çıkmadı 36. Haftadayım ilk defa çıkıyor hamilelik böbreklerimi etkiliyor
e_blue_sky_a Ipekmuummmy 14-9 olunca hemen hastaneye gel dediydi doktorum geçen gün. Komşunun gelinini de 38ze kadar 15gun hastanede yatırdılar sezaryene aldılar. Sana niye müdahale etmiyorlar. Alsınlar bebeyi dışarıda büyür o. Benim yeğen 2200dogdu 3ayda dana gibi oldu