Emineelvin İki gündür karnımın alt kısmında ağırlık gibi ağrı oluyor kızlar sizdende böyle olanı varmı amma bebegimin haraketi normal
Haticeburak06 Emineelvin canım ben 21+2yim geçen hafta bendede oldu halada oluyor ara ara bebek toplanıyor bir yere bu yüzden
Aysemm44 Emineelvin Aynı olayı yaşadım aynı haftdayz yeni doktordan çıktım bebek daha asagıda yukarı çıkmamış dedi Buda ağrı yapıyor dedi 3 hafta sonra kontrol edecek yine
yeschef-13 Bende tam 20+5 im muhtemelen bebek toplanıyordur kıvrılıyordur ama bildiğimden değil fikir yürütüyorum tedirgin oluyorsan devamda ediyorsa doktoruna sor istersen
Emineelvin Bilmemki neden oluyor bende bebek büyüyor belki ondan ola bilir diye düşünüyorum barında gerilme falan oluyor ya 🤔dün biraz ağıra girdim ondan olabildiğini düşünüyorum 😣biraz korkuyorum yarın doktoru arıyacağım
Emineelvin Aysemm44 nə beyin aşağıda olması sorun diğilki canım? Yanı bebek yuxarı çıkacak diyemi böyle oluyor? İnşallah kalbime su serpdin çok Sağol♥😘bende daha geçen hatta gelmişim doktordon her şey çok iyi 🙏
Emineelvin Ya çok sağolun cansız🤗🥰bebek sağ tarafımda toplanıyor haraket ediyor sol tarafımda ara ara oluyor öyle yoksa hiç bir sıkıntım yok🙏
Aysemm44 Emineelvin Sıkıntı yok dedi sadece kendini yorma dedi 22 haftaya doğru yukarı çıkar dedi herkez Sağlıklı şekilde kucağına alır bebeğini inşallah 😍
Emineelvin Aysemm44 inşallah canım inşallah iki gündür çok korkuyorum biraz amma kızım çok haraketli olduğu için doktoru aramadım size yazdım😌🙏🙏🙏♥♥
Emineelvin beyhan3678 Kaç haftalıksınız canım belki seninki oğlan onuun için haraketsiz oğlanlar biraz tembel oluyorda sən doktorunu ara o zaman
Angelipk beyhan3678 ilk gebelik mi canım geç hissedebilirisin ben ikinci gebeliğimde o kadar az haraket hissettim ki kaç kere doktoruma gittiğimi hatırlamıyorum karın kaslarından dolayı hissetmediğimi söyledi şuan 3. Gebeliğim 19. Hafta da net hissettim
Emineelvin beyhan3678 doktor kontrölünde iyimiydi canım öyle oluyor genelde burda bir posta okumuşdumkızlar yazmışdıki bazı hamilleler bebek ha raketini az hiss ederler karın kasından falan alakalı birde bazı bebişler geceler haraket ediyor😂seninkide muhtamel öyle