Rabiayce Bende tam 9 haftalık oldum bugün kızlar kasık ağrısı ilk günden beri yaşıyorum ve ilk gebeliğim heralde rahim büyüyor ondan mı nedir bende bilemiyorum doktora agrım var dediğimde progeston verdi onu kullanıyorum zamanla geçer inşallah kızlar
Fadiiiik Rabiayce inşallah geçer canım galiba ilk hamilelikten böyleyiz bende bilmiyom cidden doğrusu 🙏 sağlıklı olsunda minikler.