ilknur20- Son 16 uygulamaya göre ama bizim kız azcık galesiz pek gelesi yokmuş gibi hissediyorum 😅 bana gelirsek patlamaya hazır bir balon gibi ödem topladım ayaklarım ellerim çok zorluyor hayatımı
nurpinar Meriioo son 16 🫶 daha dün şafak başlıklarına bakıp yüzlerde iki yüzlerdeyim çoook var derdim ne ara geldim bu zamanlara anlayamıyorum🙈
Yenianne7 Meriioo Evett çok az kaldı inşallah ☺️ Bugün kontrolümüz vardı biraz iri gibi dedi doktor kafası ve karın çevresi büyükmüş biraz ister istemez stres yaptım 😕 sizin bebeginiz kaç kilo
Meriioo Yenianne7 ben en son 32 haftalıkken gittim 2130 gr demişti bende baya korktum büyük bir bebek olmasından, o zamandan beri baya dikkat ettim yediklerime. Haftaya gideceğim kontrole bakalım ne diyecek 👀
Rmysaaa Meriioo cuma günü gün almaya gideceğim şuan 37 haftalığım dua edin kızlar 2.sezeryan olacak 🥹
Siyah-Melek Meriioo herhalde. cikmak istemiyor🤣 bende aciklik vardi en son ama ne nişanım geldı ne suyum sancı desen hiç yok tek hissetıgım şey sırt agrısı
Yenianne7 Meriioo Evet ama işte doktorları anlayamıyorum yok kafası büyük yok karın çevresi büyükmüş diye korkuttu sanki biraz. Sağlık olsun
Kbagci Meriioo son 40 benimde heycan degilde ciksin artik diye dua ediyorum yoruldum. Ellerim ayaklarim sisti 5 yasinda oglum var cocuk yürüyemiyorum diye üzülüyor. Yetemiyorum ona diye üzülüyorum
Meriioo Kbagci yaa bide çocuğunuz varsa zordur tabii ki 🥲 ağrılar şişlik derken çekilmez bir hal aldığı zamanlar oluyor bende de
Meriioo Siyah-Melek aaa kaç cm 🥹 valla sizin bebiş içerde mutlu gibi baksanıza 😂 hiçbir gelme çabası yok